تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مقاله انگلیسی را به رایگان دانلود کنید و اگر تمایل داشتید ترجمه آن را خریداری نمایید. در صورتیکه مقاله مورد نظر شما در سایت موجود نمی باشد از طریق صغحه ارتباط با ما در خواست خود را ارائه نمایید


جامعه شناسی


Sociology

برای دریافت فایل رایگان انگلیسی اینجا کلیک کنید

تعداد صفحات ترجمه : 18

جامعه شناسی

جامعه شناسی بررسی و مطالعه جامعه می باشد. علمی است اجتماعی که با بکار بردن روش های مختلف پژوهش های تجربی و آنالیز انتقادی سعی بر توسعه ی دانشی دارد که محور آن فعالیت اجتماعی بشر می باشد.به عقیده بسیاری از جامعه شناسان هدف اجرای تحقیقاتی می باشد که می توان بصورت مستقیم در سیاست و رفاه اجتماعی بکار برد، و برخی دیگر تمرکز خود را به پالایش فهم تئوری روندهای اجتماعی معطوف ساخته اند. موضوع اصلی در دامنه ی از سطح خرد از عوامل فردی و تعامل می باشد تاسطح کلان که دربردارنده نظام و ساختار اجتماعی است.

تمرکز جامعه شناسی سنتی معطوف به لایه بندی اجتماعی، طبقه اجتماعی، فرهنگ، تحرک اجتماعی، مذهب،سکولار سازی، قانون و کج رفتاری بوده است.از آنجاییکه تمامی دامنه ی فعالیت های بشری تحت تاثیر فعل و انفعال بین ساختار اجتماعی و عامل فردی می باشد، جامعه شناسی نیز بتدریج دامنه ی خود را به موضوعاتی از این قبیل گسترش داده است: نهاد های سلامتی،بهداشتی، نظامی و کیفری ، و نقش فعالیت های اجتماعی در توسعه آگاهی های علمی.

دامنه ی روش های علمی اجتماعی نیز گسترش یافته است. محققان اجتماعی بواسطه ی تکنیک های کمی و کیفی گوناگون فعالیت می کنند.مقوله های زبانشناسی و فرهنگی در اواسط قرن بیستم به دیدگاه های تفسیری، تعبیری و فلسفی در آنالیز جامعه ختم شده است.از سویی دیگر، دهه های اخیر شاهد تکنیک های سخت محاسباتی، ریاضیاتی و تحلیلی همچون مدل سازی کنشگر محور و تحلیل شبکه اجتماعی بوده است. توجه داشته باشید که نباید مطالعات اجتماعی گوناگونی که شباهت کمی با تئوری های جامعه شناختی و روش شناسی علوم اجتماعی دارند را با جامعه شناسی اشتباه بگیرید.

 


مبلغ واقعی 159,867 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 119,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1152

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان



مطالب تصادفی

  • پژوهش داخلی  راکتور JPL
  • راکتور بستر سیال برای تولید سیلیکون خالص

مقاله انگلیسی را به رایگان دانلود کنید و اگر تمایل داشتید ترجمه آن را خریداری نمایید.در صورتیکه مقاله مورد نظر شما در سایت موجود نمی باشد از طریق صغحه ارتباط با ما در خواست خود را ارائه نمایید